Om jag ...



Om jag hade haft en shoppingblogg, hade denna blogg varit ute på hal is denna månad. Inget skall shoppas överhuvudtaget, varken klänningar, koftor eller smink. Och på tal om hal, ja det är banne mig inte det lättaste att ta sig iväg till jobbet i halkan. Måste cykla nästan 20 minuter tidigare. Men jag gillar att det för en gångs skull syns en sol på himlen, istället för gråsvarta moln.

Var förresten och trängdes på IKEA i måndags, köpte en byrå, MALM. Och nej det är inte shopping..det var en nödvändighet som jag länge behövt. Så nu ska det vikas och organiseras och bli ordning och reda i garderoben för en gångsskull. Skönt. Såg dock nu att de visst hade den i vitt. Damn. Det hade varit snyggare. Och fräschare..

Kommentarer
Postat av: Maia

Jag tycker att det är riktigt snyggt i den träfärgen, älskar träfärgade grejer..

2009-01-07 @ 19:55:44
URL: http://honeycoatedgingerbread.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0