Fråga/svar

Slänger upp en fråga /svar här(som om jag inte hade något bättre för mig, hallen ska målas klart, tvätt skall tvättas, försvarar mig med att det är för sent för tvätt vid denna tid på dygnet osv..)

Senaste du ät: en riskaka med ostsmak
Senaste samtal:mamma
Senaste låt du lyssnade på:Stranger in Moscow
Senaste sms:pojkväns syster
Senaste klädesplagg du handlade: skäms här, tre stycken. Idag. Två svarta kjolar och en grå tröja med svarta ränder.
Det var rea (på den ena kjolen), men nu ska jag inte handla något klädesplagg på väldigt, väldigt, väldigt länge..
Senaste dröm: imorse, en typ 4-årig flicka som övar balettpositioner vid en spegel (??) .Sen vaknade jag.
Drack senast: kranvatten
Senaste parfym: Burburry Sheer (älskar den, perfekt sommar parfym)
Senaste  du sa: hej då!

Väntar nu på att brunutan sol skall verka klart, så jag får väl hänga ett slag till här framför datorn I guess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0