Ankan är ju rolig..



Skrattade högt för mig själv då Anna Anka yrade om hajarna och brosket i kycklingen Ha, ha, ha..ganska roligt faktiskt (har dock INTE sett själva programmet)
Orkar inte bry mig om att hon inte är politisktkorrekt, sedan finns det ju dessutom säkert en överenskommels om att hon skall vara provocerande framför kamerorna, som i de flesta realityserier.

Idag körde jag förästen min första körlektion. På "trafikerad" väg. Det hade jag inte tänkt mig, hade tänkt vi skulle köra på en tom parkeringsplats eller så. Ja, det gick ju men.. då körläraren säger: "sväng sen till höger".. så pekar jag på en väg till vänster och undrar: "menar du.. in..här???". Han måste tro att jag ÄR efter..Tur att man är blond. Så man har någat att skylla på menar jag..
Eller så var jag nervös (fast jag inte erkänt det för mig själv)

Kommentarer
Postat av: Maja.

Hon är lite speciell den där Anna Anka. Personligen tror jag att hon showar mycket för galleriet, säger man inte att all pr är bra pr?

2009-10-02 @ 21:49:40
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: KajsaLisa

Men vad skall man blogga om nu då när hon flaxat hem har börjat vänja mig?

KajsaLisa

2009-10-02 @ 23:49:59
URL: http://www.metrobloggen.se/kajsalisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0