Till stan!



In the city..

Ska snart ta mig in till stan här och handla lite smått och gott (bla handkräm och nagellacksbortagare) samt lägga till någon länk på min nya klocka eftersom jag tycker det är snyggare då klockan sitter lite lösare på handleden. Sen blir det The City och the Hills på webbtv innan utgång till puben för lite öllapande.

Klockan påminner om den Olivia bär på bilden, och är i guldimitation och införskaffades på Ur och Penn. Ett "nödköp" faktiskt, då den klocka jag hade tidigare fick glaset spräckt då jag slängde sopor förra veckan. Jo men visst jag har andra klockor men i silver (bla. från DKNY och D&G men de vill jag inte ha till vardags helst)
Får dock se hur länge den håller, den kostade ju trots allt endast 150 kr på rea, men har garanti på ett helt år. WOW!
Ibland gör man banne mig fynd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0