The city!


Olivia ser ju hmm, jätteglad ut!!

Sprudlar av lycka idag, fick nyligen veta att jag fått jobb på en tidnings annonsavdelning. Jätte skoj, men är super rädd över hur jag ska axla ansvaret det faktiskt innebär att få ihop allt innan deadlines osv...Jaja, börjar i augusti och har ju tid att förbereda. Och det kommer jag verkligen att göra.

Får verkligen ta itu med körkortet här innan. Jag får väl typ bosätta mig i bilen. Sen har jag andra privata planer som går hand i hand med det.. och som jag kan fullfölja då vikariatet tar slut!

Snart börjar visst The City igen, lite halvmysigt sådär, dock ganska trött på ytan och glamouren men ändå, det ska bli skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0