Vem lurar vem?





1 april idag, bara det är härligt. Solen värmer även den min själ.
Men känner mig dum, som en jäkla idiot..

Körläraren inledde körlektionen imorse med att fråga om jag hade blivit lurad av någon på 1 april.
Neee, det hade jag inte, är ju själv den som brukar skoja och luras, svarar jag, hade även funderat ut ett skämt till min mamma.

Efter det att han hade frågat (då jag ska skriva in datumet för körlektionen) undrar jag vilket datum det är?? Haha. Han svarar ju såklart att det är den första april. Ja, haha, det vet jag ju, svarar jag och vänder det snabbt till att jag bara skojade, och säger april april !! haha. Men körlektionen gick bra. Enligt både honom. Och mig. 

Kvällen har spenderats på thairestaurang, gott och starkt. Knäppte några kort på toaletten. Töntiga kort egentligen. Men, ja, jag lägger upp dem ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0