Shoppat och klart?

Jag är ju skitduktig på att köpa julklappar. Till mig själv. Blev endast en stavmixer till mamma, och fyra plagg till mig själv samt ett Kerastase balsam. Trots det är jag helt utpumpad. Huvudvärken har varit min ovän idag.
Siktar på Åhlens imorgon och på att traditionsensligt få höra "Ärade kunder .." en kvart innan stängningsdags på julafton. Hör man inte det är det inte riktigt julafton för mig, för det har jag minsann fått höra i flera år i rad då jag svettig stått en kvart innan stängningsdags och fått de sista klapparna inslagna.
Puuhhh detta snökaos, detta snökaos. Att gå tre steg e som att lytfa ett berg känns det som. Ialla fall om man är gravid och har huvudvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0