Dagen..

*Körlektion  (körläraren med bekymrad min och uppgiven blick: du måste träna myyyycket hemma nu, jag: trevlig helg!!)
*Färgade ögonfransarna (även om de redan är mörka gör det stor skillnad ändå, särskilt vid roten)
*Hämtade ut ett paket från HM på Hemköp (börjar bli stammis i uthämtningen, inte för att jag handlar från HM särskilt ofta utan för att mina paket kommer i omgångar då allt inte fanns inne på en och samma gång. ALLT, hmm där försa jag mig, har nog tryckt hem ganska mycket ändå)
*Whopper för 19 spänn på BurgerKing (läskigt billigt med rabattkupong från Metro)
*Jobbet (några timmar)
*Städade lägenheten från dammråttor (på de synliga ställena så pojkvännen ska tycka att jag är duktig)
*Nu en öl och banan (!) framför datorn (både nyttig och onyttig. På en och samma gång)


Allt i allt , en väldigt vanlig fredag i mitt liv.
Vet inte vad som händer ikväll än. Har inte så mycket pengar så att gå ut och äta som vanligt kanske inte är så aktuellt. Men man vet aldrig! Kanke blir det kvarterspizzerian?
Kjolen som kom. I HMpaketet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0