Lista..

Senast ätit: en Yopplait yoggi med jordgubb och smultron.
Beroende av: restaurangbesök (jag ÄR verkligen det). Kvittar om det är billigt eller dyrt.
Parfym.
Vad tror folk om dig: Att jag är ordentlig..
Stämmer det: Nej!
Brukar du skratta för dig själv: ofta, även i sömnen har jag hört.
Var bor du :Lund
Trivs du där: Alldeles utmärkt.
Sprit, cider, vin, öl: sprit, vin,  öl. Tycker cider är superläskigt, i alla fall alkoholhaltig sådan.
Antal timmars sömn inatt: Hmm få se, la mig nog vid 23 tiden, vaknade 5:30.
När mår du bra: När jag umgås med vänner eller pojkvän över en god middag.
När det är sol, som idag.
Vad saknar du: barn.
Favoritdryck på morgonen: Varm skogsbärsoppa. Då de tyvärr inte alltid har det i närbutiken blir det dock oftast nyponsoppa.
Vanligast färg på kläder: Svart, alltid detta svarta. Har bättrat mig lite på den fronten dock.
Hur gammal är du: så gammal som jag gör mig
Vad längtar du till: sommaren. Och körkortet (inte körkortet i sig men det som det för med sig)
Glasögon?: Svarta bågar som jag mår illa av att bära. Behöver bara dem då jag kör bil.
Sovit i din egen säng inatt: ja.
Tycker du om sushi: nix, ett tag gillade jag det, men upptäckte att det var mycket lätt att tröttna på. Nu växer det i munnen.
Tandläkarskräck: Nix. Har dragit ut fyra tänder..
Flygrädd: inte så värst. Tycker det är mysigt om man lyckas tränga bort allt som KAN hända.
Solar du: skippar solariet nuförtiden. På sommaren händer det att jag pressar på stranden då och då.
Annars förlitar jag mig på fantastiska FakeBake!!!
Favoritglass:Magnum mandel.
Om du vann en miljon: betala av CSN. Bjuda alla jag tycker om på en mysig resa.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0