Doft av lyx..



Gucci by Gucci är ingen lätt historia, trots att det är en eau de toilette (finns även i eau de parfym). Den doftar åt det träiga hållet och passar (enligt mig) inte alls särskilt bra för vardagslunket, utan snarare för stiliga middagar i strama miljöer . Platsar inte i alla sammanhang alltså, men det innebär inte att min flaska kommer att stå i badrumskåpet och samla damm. Nää då. Nån trevlig lördagskväll får den allt åka på då jag känner för lite extra flärd. Ibland vill man har nåt extra lyxigt. Och denna doftar faktiskt riktigt lyxigt.
I topnoterna finner man guava, päron och bastonerna består av musk och honung.

Men idag känner jag faktiskt för DKNYs Red Delicious krispiga fräschhet.


Kommentarer
Postat av: Maia

Den måste jag få sniffa på någon gång!

2010-01-15 @ 16:11:42
URL: http://metrobloggen.se/maia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0