Hemma igen..

Hemma igen efter fest (pojkvännen kvar ute och svirar), men huu vad kallt det var att cykla hem ikväll.  Hade lovat mig själv att det skulle bli tidig hemskomst. Och det höll jag. Nu lite Dire Straits, Paul Simone och annan gubbrock, hehe, på Spotify..Just nu Six blade knife med Dire Straits, superskön låt, älskar en markant basgång.

Tänkte på en kommentar som jag fick förra helgen då en kompis sa att om jag lägger in en kontaktannons (det skulle jag INTE göra, har pojkvän) skulle det stå: gillar romatiska komedier och dokumentärfilmer om DDR, haha.Känner inte att jag behöver kategorisera mig. Tex. bara för att man gillar dokumentärfilmer är man torr och trist, gillar man romantiska komedier är man ytlig osv. Så är det med musik också. . Vill inte begränsa mig. På gymnasiet var det ju så att man ju aldrig fick gå utanför ramen, om man var punkare, svartrockare, grungare så var man just det. INGET annat.. Mina svartrockarkompisar kunde pika mig för mitt modeintresse. Trångsynt. Så är det ju tack och lov inte idag.


Kommentarer
Postat av: Maia

Himla skönt att det inte är så längre. Mycket bättre när alla får vara precis som de är!

2010-01-17 @ 12:26:49
URL: http://metrobloggen.se/maia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0