Kvällens outfit..





Jag, min outfit och spegeln..

..har jag iof nästan redan visat. Under HMvästen en svart HM klänning med trekvartärm och lila strumpbyxor.Topshopstövlar.
Förvånad över kvaliteten på stövlarna faktiskt då jag ofta tycker att TopShops kvalitet är i sämsta laget. Särskilt på tröjor. Går sönder efter någon tvätt, det är i alla fall min erfarenhet.

Känner mig som en tönt med dessa spegelbilder, men faktum är att jag uppskattar sådana hos andra bloggare.

Kvällen låt är passande just här..(Thåström):

En lycklig männska vet aldrig om på vem han slår
han vet att spegeln är den bästa vän han nånsin får
han tittar en gång till å John Wayne har blivit två
Jag vill, Du vill
Alla vill till himlen och
åka limousin förståss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0