Mitt år...2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Målade hallen.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga att hålla..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix. Men pojkväns kompisar. Mängder av dem ploppade ut ungar kändes det som..
4. Vilka länder besökte du? England, Danmark.
5. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jepp, men det kommer nog inte slå in detta året heller tyvärr..
6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  25 juni. Michael Jacksons död. Pojkvännen ringde till jobbet och berättade det. Vistte det redan. Såklart.. 
7. Största misstaget? Något riktigt dåligt..
8. Bästa köpet?  Min rosa resväska som jag köpte på rea men satt sönder på flygplatsen. Ja, jag var jäkligt trött.
9. Vad spenderade du mest pengar på? mat. Har snott dessa frågor från Maia och svaret är detsamma. Slipper sudda här. Gött.
10. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla trevliga middagar ute. Både med pojkvän och goda vänner.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Allt med MJ. Även Lady Gaga ha,ha.
11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? som vanligt tycker jag, kanske gladare men definitivt galnare..
12. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat!!! Inget suddande här heller.
13. Vad önskar du att du gjort mindre? Festat?? Borde jag kanske säga..
14. Blev du kär i år? Ja, i min pojkvän hihi.
15.  Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Korta tricotkjolar och kavaj eller kofta. Eller definitivt kofta.
16.Vilken kändis var du mest sugen på? MJ. No shit..
17. Vem saknade du? Någon som inte finns.

Kommentarer
Postat av: Maia

Äta ute snart? =)

2010-01-08 @ 15:49:27
URL: http://metrobloggen.se/maia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0