Alejandro..



Första veckan på nya jobbet avklarad. Mycket nytt att att lära men samtidigt så intressant. Har alltid velat arbeta med reklam. Och nu jobbar jag med annonser för en tidning. Känner mig förvisso som en överhettad dator som hängt sig just nu. Men har ju som sagt alltid velat jobba med reklam så stressen det innebär måste jag bara klara av nu. Ordrar som ska skickas iväg till reklambyråer för produktion i tid, utföra inkommna annoser själv, ha koll på kollegor, event. Ja, det är ett axlock av mina arbetsuppgifter. Renskrivning av anteckningar har varit ett måste varje kväll då jag kommit hem. På Spotify har Alejandro spelats på repeat. Rrrroberrrtoo, feerrrnandooo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0