Home alone..

Ska ta mig i kragen här nu och snart laga lite mat som jag kan ha mig till jobbet torsdag/fredag (wokade grönsaker, vegitarisk biff och nudlar).

Har inte gjort en enda vettig sak sedan jag kom hem från jobbet förutom att sitta framför datorn och vara oproduktiv och sentimental.

Övernaturligt trött, men med detta jobb som jag har för tillfället så blir man helt seg och trög i både hjärnan och kroppen. Tog ledigt på morgonen för att gå på en jobbintervju, trevligt på alla vis men leder ingenstans (även om de var intresserade) för det vara bara halvtid och det jag behöver nu är heltidsjobb. 40timmar. Usch, känner mig så stressad över allt just nu. Och rastlös. Vill ju fixa allt på en gång. Har brottom.
Väntar på ett personlighetstest från det andra jobbet som jag varit på intevju hos nu (som jag hoppas att jag får). De som gått vidare skulle få göra ett sådant plus en ytterligare intervju. Kollar oroligt mailen varje dag.Varför har det inte kommit än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0