Solsken och sensuell dagensdoft..


Allure Sensuelle

Så himla glad av att vakna upp till detta vackra väder. Pojkvännen är bortrest och då drar jag aldrig för persiennerna då jag sover. Blev alltså väckt av solens strålar imorse.

Ska snart cykla iväg till körskolan. Ska bara hoppa in i duschen efter lite vit persika/vitchocklad youghurt. Sen ett sprut av Chanels Allure Sensuelle och jag är redo att dra iväg.

 För tio år sedan bar jag alltid Allure, nu har jag bytat ut den mot den lite kryddigare Allure Sensuelle. Doftar Amber, Patchouli och vanilj. Skulle närmast beskriva den som en renodlad kvällsdoft men den funkar på dagen också, då den är relativt blommig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0