Stöldlarmet gick..

..och  ringde ilsket då jag lycklig gick ut från Åhléns med min nya WERA väska tidigare idag. Folk kollade och var nyfikna på hur tjuven såg ut, vem det var som plockat på sig något. Det var jag.Och det var min nya väska som pep. Tyckte det var lite roligt, de hade glömt att plocka bort stöldlarmet...

Är nöjd, men det var ett nödköp, ingen pirrig förälskelse. Behövde helt enkelt en funktionell väska. Men fick dock bekräftelse då kassörskan sa att den där väskan är verkligen snygg, plus att tjejen bakom frågade om den hade axelrem. Den har underbart många fack. Precis vad jag behöver. Är nöjd,  men det måste jag vara, då den kostade över 1000 kronor..Men den är faktiskt ganska mycket jag..


Många funktionella fack..(vilket dock inte syns på bilden..)


Gillar de små guldtassarna under väskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0