To keep, or not to keep..



Ja, det lutar åt att jag faktiskt behåller jätteväskan från Jimmy Choo. Både bökigt och risk för ånger vid en retur. Kan vara bra att ha, vid de tillfällen då man behöver bära med sig hela livet i väskan. Gillar inte att lämna tillbaka saker och ogillar att ångra mig. Den är i och för sig MYCKET större än den ser ut på bilden coh det är helt klart en nackdel. Men den skall användas. Inget väskköp nu på några år! Klarar jag det?

Har ju blivit kallare igen. Och jag får stötar överallt jag går. Får alltid det som mest vid minugrader. Vågar knappt knäppa på en lampa eller ta i handtag. AJ, det gör ont. Och låter och i värsta fall blixtrar. Fick nyligen en stöt i örat då jag satte in en hörlur. Ugh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0