Godis..



för näsan är denna doft från MarcJacobs. Dessutom anser jag att det är energi och glädje på flaska (ehh nää jag får inte betalt från MJ)

Är helt addicted på denna doft. Har haft den i en inte lika handväskvänlig förpackning tidigare.
Denna är dock helt perfekt att kånka runt på. Refill följer med i förpackningen.
Daisy från MarcJacobs doftar av Jordgubb, Viol,Grapefruit, Gardenia, Jasmine, Musk, och vanilj och passar alldeles utmärk både till vardags och fest!


Nä nu måste jag dra iväg på födelsedagsfirande...med denna doft på handleden såklart..

Kommentarer
Postat av: Maia

Åh, den verkar helt underbar!

Har för mig att jag har fått sniffa på den hos dig faktiskt. I vilket fall börjar det bli dags för mig att köpa ny parfym, tror nästan det blir denna =)

Ha det så trevligt ikväll!

Kram

2010-09-04 @ 16:37:39
URL: http://maia-maiasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0