Brun. Utan sol.


Brun utan solfavorit  från FakeBake..

Funderar på att ta och smörja in fejjan med min busfavorit från Fake Bake, så jag känner mig lite frächare till helgen. Trots förkylningen, som säkerligen kommer hänga med några dagar till.
Problemet är dock att jag snyter mig så ofta så det kommer väl bli en vit ,missklädsam fläck kring näsan. Får se om jag kanske kan undvika snyta mig några timmar. Tror dock att det kan bli mycket svårt. Samt bli några mycket obehagliga timmar med rinnande näsa. Har skrivit om Fakebake i ett tidigare inlägg. Det hittar ni här.

Jag är nu gruvligt trött på att ligga här i sängen. Känner mig rastlös och oproduktiv. Men jag vet att det är vila och åter vila som gäller om man vill bli bra snabbt.

Vad vill förresten ni som tittar in på denna blogg helst läsa om?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det där märket bra? =) ha en bra kväll, kram!

2008-10-23 @ 19:13:53
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Maia

Du får krya på dig vännen. Och när du kommer hem från Paris igen så måste vi ha en sex and the city-kväll då vi dricker cosmopolitan och smultrongroggar!

2008-10-23 @ 20:10:07
URL: http://pincushion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0